HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Latest topics
» And another year has passed!
by Speed Fri May 12, 2017 7:42 am

» Yoooo i miss thiss man !
by Speed Fri Mar 10, 2017 11:18 am

» [Important message to the community] We are alive
by El_NiNo[LST] Sun Jul 20, 2014 11:11 pm

» 2013 Bye Bye 2014 welcome.....
by Underground Sun Mar 16, 2014 4:46 pm

» GTA V: The Trailer
by DarkDeath Fri Feb 28, 2014 2:25 am

» LST Los Santos Territory [0.3e] [Hosted Tab]
by [DOKt]Steven Wed Feb 19, 2014 7:13 am


Share | 
 

 i heard u liek meh

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
[FAT]Commander
LST Memorial
avatar

Posts : 572
Join date : 2011-02-08
Age : 21

PostSubject: i heard u liek meh   Fri Jul 15, 2011 12:44 pm

Yeah i heard u liek me
[IFG]Ado wrote:
Commander vs Ado

Commander is the winner cheers nice job man! cheers
[K4L]Chrome_Pistola wrote:
Happy B-day Com, I wouldn't miss it, plz add me to guest list....
Klabauter_Mann wrote:
Commander! It would be awesome to have you back to normal again. I knew that you would overcome whatever was getting you down. After all your name is Commander - not Cadet. Laughing

I've missed our many SAMP adventures, and I really hope that we have a lot more in the future.

cheers

elephant Klabauter_Mann
TrueCrime wrote:
Commander you have my 10000% Support goood luuck dude and hope u get back to adminship lol! Arab PS: thanks 4 your support on My apply!
Klabauter_Mann wrote:
Well, Commander did a really good job when he was sub admin before. Sometimes people do/say dumb stuff that they don't mean, we all learn from our mistakes.

Comm has a big heart, and he wears it on his sleeve. I think his intentions are good. He has my support.

Hope it all works out for ya buddy Cool

Cheers
Yo dawgs i heard u liek me but
[IFG]Tony wrote:
230 max Very Happy So Commander and all those laggy motherfuckers are off Very Happy This is not an insult Foxy
time to reminds those badass Quotes Cool
Back to top Go down
View user profile http://www.aclanforums.webmaster-foro.com
 
i heard u liek meh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» I heard you like dolls...
» have you heard of micro machines
» Have you heard?
» Have You Ever Heard Of A Boy Named Dunnery Bond?
» Has anyone heard about the Dub The Dew thing?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Forums :: Everything-
Jump to: